koffer vandaag terug - Reisverslag uit Phuket, Thailand van rick chiara - WaarBenJij.nu koffer vandaag terug - Reisverslag uit Phuket, Thailand van rick chiara - WaarBenJij.nu

koffer vandaag terug

Blijf op de hoogte en volg rick

09 Januari 2015 | Thailand, Phuket

hallo,

vandaag krijg ik eindelijk me koffer weer terug! Joyce mijn koffer was niet aangekomen in phuket lag nog in dubai vandaaaar.

gisteren zijn we naar het strand geweest en langs big buhhda. De rit er naar toe was erg mooi. We zagen overal aapjes en olifanten en een heel mooi uitzicht tijdens het rijden.
Vandaag gaan we met scooter naar Patong even de toerist uithangen. En daarna terug na Chalong om eindelijk te gaan kickboksen :D ik zou er vanavond even weer wat fotos op zetten

  • 09 Januari 2015 - 16:42

    Joyce:

    Ooooh vandaaaaaar. Haha. Wel weer typisch dat t jou moet overkomen he ;) Maar fijn dat ie weer terug komt! Succes met het boksen en geniet!! xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Phuket

Mijn eerste reis

thailand

Recente Reisverslagen:

13 Januari 2015

olifant filmpje

09 Januari 2015

koffer vandaag terug

07 Januari 2015

koffer kwijt
rick

thailand vakantie

Actief sinds 05 Jan. 2015
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 1533

Voorgaande reizen:

05 Januari 2015 - 04 Februari 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: